יום שני, 4 בנובמבר 2013

טיסות לברצלונה: רכישת דילים לברצלונה

אחד היעדים המבוקשים בשנים האחרונות היא העיר ברצלונה. מבעד ליופי ולחותמת התרבותית העמוקה שהעיר הזו משאירה, יש סיבה אחת ועיקרית, בזכותה כל כך הרבה תיירים מישראל, אסיה, אמריקה ולמעשה מכל העולם, מגיעים אליה.

טיסות לברצלונה עוברות דרך הקאמפ נואו


לסיבה הזו קוראים קבוצת הכדורגל של ברצלונה. החבורה שרוקדת על הדשא מעניקה סיפוק אמיתי לכל חובב כדורגל שהוא לא אוהד של אחת הקבוצות היריבות שלה, ומושכת אנשים רבים אל בירת קטלוניה, אנשים שלאחר המשחקים גם דואגים לצאת אל המסעדות והברים המקומיים, ולמחרת לטייל בין האתרים המרשימים של העיר. באופן לא מפתיע רוב התיירים שלוקחים טיסות לברצלונה עושים זאת בימים בהם ברצלונה משחקת, כך שלפני הבילוי האחר הם מספיקים עוד לראות את מסי, אינייסטה וניימאר מתרוצצים על הדשא ומתעללים ביריביהם. אבל לאחר שהמסך יורד והאור באצטדיון כבה, נשארת העיר הנהדרת, העיר בה כמעט כל מקום הוא חוויה מרנינה. אחד המקומות הללו הוא המוזיאון של פבלו פיקאסו. ייתכן שעד הביקור במוזיאון זה, המוזיאון היחיד בו ביקרתם היה המוזיאון של ברצלונה באצטדיון הקאמפ נואו, אך גם אם כן, את ההנאה מהיצירות של פיקאסו אף אחד לא יוכל להטיל בספק. יצירותיו המוקדמות של האמן הנודע שהתגורר במשך שנים ארוכות בברצלונה מוצגות כאן, בבית בעיצוב גותי.

דילים לברצלונה ואפקט הבשר


ברצלונה ידועה גם בשל המטבח האקזוטי והמגוון שלה, מטבח שכולל בעיקר מנות של פירות ים או בשרים משובחים. אם אתם בעניין של פירות הים, בברצלונה רוב המסעדות האיכותיות משתדלות להביא את פירות הים בבוקר משוק האוכל של ברצלונה שגם הוא מקום ששווה ביקור, כך שכל אדם שיבוא לסעוד במסעדה ייהנה מפירות ים טריים שנמשו מהים באותו היום. המנה המפורסמת ביותר של מסעדות ברצלונה היא פאיית פירות הים, אך אם אתם מעדיפים אותה ללא פירות הים תוכלו להזמין את הפאייה הצמחונית. כאמור גם בשרים תמצאו בעיר ברצלונה ולמרות שרכישה של דילים לברצלונה לא מקבלת את אותו האפקט מבחינת בשר כמו דילים לארגנטינה, עדיין ניתן להגיד שהבשר הספרדי הוא הדבר הקרוב ביותר לזה הארגנטינאי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה