יום שלישי, 28 במאי 2013

טיסות לבוקרשט

בודפסט, עיר הבירה של הונגריה, היא המרכז הכלכלי והתעשייתי של הונגריה. מספר התושבים החיים בעיר הולך ופוחת בגלל הגירה שלילית.

העיר מחולקת לשניים על ידי נהר הדנובה. באזור בודפשט יש מעיינות תרמיים ומגיעים אנשים רבים בטיסות לבודפסט לקבלת טיפולים רפואיים במעיינות אלו.

יהודים רבים מגיעים בטיסות לבוקרשט במיוחד כאלה שנולדו בה, כדי לבקר באתרים ההיסטוריים שהקשר שלהם ליהדות חזק.

לאחר מלחמת העולם השנייה מרבית יהודי בודפסט עלו לישראל. אמנם מספר היהודים החיים כיום בבוקרשט קטן ולחלקם יש משפחות בארץ. לעיתים תושבי ישראל ילידי המקום מגיעים בטיסות לבודפסט לביקור מפחות.
משפחות רבות משלבות ביקור בבודפסט עם הדורות שנולדו בארץ לטיול שורשים. להראות לדור הצעיר את המקומות בהם גדלו סביהם או הוריהם.

סטודנטים שאינם מתקבלים לפקולטות באוניברסיטאות בארץ, ללימוד ענפי הרפואה השונים, בעיקר רפואת שיניים לומדים באוניברסיטה של בודפסט. אורך הטיסה לבודפסט, הקצר יחסית, מאפשר להם להגיע לחופשות בארץ.

מישראל יש טיסות לבוקרשט ישירות וסדירות מספר פעמים בשבוע לאורך כל השנה. בעונת הקיץ יוצאים רבים לטייל בעיר ובסביבותיה ובחורף מרבים להגיע חובבי ספורט החורף.

בבוקרשט יש אתרים הרבים ומקומות הבילוי כמו תיאטראות ומוזיאונים. בעיר מספר גשרים מרשימים ויש בה קסם ואווירה מרגיעה.

מסעדותיה והגולש המפורסם ממלאים את אוהבי האוכל. בבודפסט מקומות בילוי רבים וחיי הלילה בעיר זאת מפותחים מאוד. המועדונים והפאבים ידועים בכל העולם. לאוהבי השופינג ישנם קניונים ומרכזי קניות רבים.
מרבית התיירים מגיעים בטיסה לבוקרשט בתקופת האביב. מזג האוויר הנוח והפסטיבלים הרבים המתקיימים יוצרים אווירת נופש והנאה תרבותית. בקיץ ישנם ימים בהם מזג האוויר חם מאוד לעומת ימי החורף הקרים והגשומים והשלג שנערם.

אתרי הסקי שנפתחו סביב בוקרשט מביאים תיירים רבים להגיע בטיסות לבוקרשט וממנה לאתר הסקי הנבחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה