יום שלישי, 28 במאי 2013

טיסות ללונדון

טיסות ללונדון מתקיימות בכל יום ונוחתות בשדה התעופה של העיר. בקיץ 2012, התקיימה האולימפיאדה בלונדון ומספר של מאות טיסות הגיעו לעיר.

גם ללא אירועי ספורט גדולים כמו האולימפיאדה מגיעות הטיסות ללונדון מישראל כמה פעמים בשבוע במשך כל השנה. אף כי מזג האוויר בחודשי החורף אינו ידידותי לישראלים יש ישראלים שטסים ללונדון בתקופת חגי הנוצרים ומנצלים את הסיילים של חנויות האופנה.

אליפות אירופה בכדורגל שהתקיימה במאי 2013 הגבירה את הטיסות ללונדון שהיו מלאות באוהדים מישראל שטסו כדי לצפות במשחק.

תיירים רבים מכל העולם מגיעים לעיר למספר ימים או יותר כדי ליהנות מהצגת תיאטרון טובה, קונצרט או ביקור בארמונות המלוכה ובאתרים נוספים שיש בעיר.

חבילות נופש ללונדון


כמו לכל יעד בעולם אפשר להגיע ללונדון באופן עצמאי, כבודד, זוגות משפחות או בטיול מאורגן. כדי למצות את הזמן בביקור מספר יעדים רב ככל שאפשר מציעות חברות התיירות ללקוחות שלהן חבילות נופש ללונדון. חבילות הנופש כולל כרטיסי טיסה, מקום בבתי מלון, השכרת רכב ותוכנית לבילוי וביקור באתרי השונים של לונדון.
מי שבוחר לרכוש חבילות נופש ללונדון יכול לבחור את החבילה המתאימה לו ולמצטרפים אליו. לא כולם מבקשים לשכור רכב בלונדון. כידוע באנגליה התחבורה פועלת הפוך מאשר ביתר מדינות העולם. הנסיעה היא בשמאל הכביש ומי שאינו רגיל לנהיגה כזו עלולים למצוא עצמו במצב לא טוב.

התחבורה הציבורית בלונדון, על אף השביתות בהן נוקטים לעיתים קרובות עובדיה, טובה ויעילה. הרכבות מגיעות כמעט לכל רחוב בעיר ואוטובוסים נוסעים כל השבוע במשך כל היממה.

כדי לחסוך בזמן לחיפוש חנייה במרכזה של לונדון, שכמו בכל הערים הגדולות בעולם סובלת מחוסר מקומות חנייה, מומלץ למגיעות ללונדון להיעזר בתחבורה הציבורית ובמוניות ולא להגיע עם רכב פרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה