יום שני, 3 ביוני 2013

עונג בקוסטה ריקה

באם חפצה נפשכם בנופש אחר, משהו קצת שונה, דעו כי טיול מאורגן לקוסטה ריקה הוא הפתרון המתאים לכם. סעו למדינה הטרופית הזו שבמרכז אמריקה, אותה מדינה טרופית הגובלת עם פנמה וניקרגואה, ועם החוף הקריבי והאוקיינוס השקט. טיול מאורגן לקוסטה ריקה ייקח אתכם לאטרקציות נהדרות של המדינה, לטרקים בשמורות הטבע שלה ועוד. מדובר במדינה עם הרי געש פעילים חופים יפהפיים ותרבות מעניינית וצבעונית.

ייחודיותה של קוסטה ריקה


עם טיול מאורגן לקוסטה ריקה, תראו שהיא נחצית על ידי שרשראות הרים הנמתחות לאורכה של מערב אמריקה כולה – מצפון ועד דרום. קוסטה ריקה היא אחת המדינות בעלות תופעות הטבע המדהימות ביותר. באם אתם חובבי טבע, דומה כי טיול מאורגן לקוסטה ריקה לא יאכזב אתכם כלל. כדאי לדעות שהר צ'יריפו מהווה את הנקודה הגבוהה ביותר במדינה – הוא מתנשא לגובה של כמעט ארבעת אלפים מטרים מעל פני הים. אל תשכחו לבקר בסן חוזה, בירתה של קוסטה ריקה והעיר הגדולה שלה.

חופשה כיפית במלגה


טיול לספרד. בוודאי עבר זמן רב מאז ביקרתם במדינה נפלאה זו. טיסות למלגה יובילו אתכם לחצי האי האיברי ולעיר שתענג את חושיכם, עד לקצה. כולנו זקוקים לחופש ומלגה הוא אכן יעד נכסף והולם למטרה זו. מלגה היא עיר מולדתם של ריקוד הפלמנקו ושל פאבלו פיקאסו, הצייר הנודע והשנוי במחלוקת. הזמינו עוד היום טיסות למלגה, כדי שיאפשרו לכם לבקר בעיר העתיקה המיוחדת שלה עם האווירה ההיסטוריה הנמצאת בכל מטר רבוע באזור.

אין על העיר מלגה – חופשה אידיאלית


ישנן טיסות רבות למלגה היוצאות כמעט מדי יום מנמלי התעופה. אם את אוהבים ים, הרי שתוכלו להשקיע שעות ברביצה על חופיה שטופי החום והשמש של מלגה. נמלית לכם לבקר גם בגבעת גיבר לפארו, היכן שממוקמת המצודה הידועה גיבר לפארו מהמאה ה-14. ממצודה זו תוכלו להשקיף על נמל העיר. מבחר טיסות למלגה קיים היום בסוכנויות הנסיעות. הרימו טלפון עוד עכשיו והזמינו את החופשה הנהדרת של הקיץ הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה