יום שני, 3 ביוני 2013

חופשה ברומא

תיירים רבים מגיעים לחופשה ברומא. חלק מהתיירים, בני הדת הנוצרית, מגיעים בנוסף לבילוי וטיולים בין האתרים ההיסטוריים והמודרניים גם כדי לחוות ביקור בוותיקן והאזנה למיסה המועברת על ידי האפיפיור בכל יום ראשון.

רחובותיה של רומא מלאים בפסלים מעשה ידי אומנים מפורסמים הכיכרות הרבות והאתרים ההיסטוריים מושכים מדי שנה מיליוני תיירים מכל העולם שבאים לבלות חופשה ברומא.

האטרקציות הרבות שיש ברומא מאפשרות להורים לקחת את ילדיהם ולצאת איתם לחופשה ברומא ולשלב בחופשה הנאה עם ביקור במקומות חשובים בהיסטוריה העולמית.

בחודשי הקיץ יוצאים רבים לחופשות בכל מיני מקומות בעולם וביניהם גם ברומא. בחודשי החורף אפשר לקיים חופשה ברומא ולנצל את אתרי הסקי שפותחו סביבה ורבים מהם מושכים אליהם תיירי חורף מכל אירופה וגם מישראל.

מדי שנה מצטרפים ישראלים רבים לחובבי ספורט החורף ולשם תרגול עליהם לצאת למדינה בה השלג יורד ונערם. אחת המדינות היא איטליה ואחד היעדים האהובים על הישראלים היא רומא. מספר היוצאים לחופשה ברומא בחודשי החורף גדל בכל שנה.

חבילות למילאנו


מילאנו עיר בצפונה של איטליה והשנייה בגודלה לאחר רומא היא מרכז תחבורתי חשוב המקשר עם המדינות הגובלות עם איטליה. מילאנו היא מרכז התרבות והאופנה של המדינה.

תיירים רבים מגיעים למלאנו לאורך כל השנה. בעיר מתקיימות תצוגות אופנה יוקרתיות ומעצבים מכל העולם מגיעים לצפות בהן.
כל חברות התעופה ומשרדי הנסיעות מציעים לקראת עונות התיירות (קיץ וחורף) חבילות למילאנו וכל לקוח יכול להתאים לעצמו את החבילה הנוחה והמתאימה לו.

הורים וילדים שיוצאים לטיולים באזור הצפוני של איטליה לא פוסחים על מילאנו ולכן רבים מגיעים במסגרת אחת החבילות למילאנו, דבר שמבטיח להם שהות מהנה בעיר אפילו בתקופה בה בתי המלון בעיר מלאים עד אפס מקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה