יום חמישי, 20 ביוני 2013

מה אתם רוצים לדעת על טיסה לרומניה?

רוצים לטוס לרומניה לחופשה נהדרת? לפני הכל, עליכם לאתר טיסה לרומניה בזמנים שנוח לכם. לשמחתכם, יש טיסות סדירות שיוצאות מישראל לרומניה דרך קבע. יש להבין כי טיסה לרומניה נוחתת תמיד בנמל התעופה אוטופני ,אשר ממוקם בסמוך לעיר הבירה בוקרשט. ברומניה, למרות גודלה יש בסך הכל נמל תעופה אחד. עם זאת, יש כאמור שפע של טיסות שיוצאות לרומניה, דרך חברות תעופה ישראליות, רומניות, וחברות תעופה זרות נוספות.

איך ממשיכים לחלקים השונים של רומניה?


אם אתם עולים על טיסה לרומניה ונוחתים, כדאי להמשיך ישירות ממנה לבוקרשט העיר. אחרי שעולים על טיסות לרומניה, אפשר להמשיך לבוקרשט דרך רכבות ואוטובוסים, ואפשר גם להזמין מונית. אפשר גם לשכור רכב ישירות מסוכנויות הרכב בנמל התעופה, או להזמין את השירות מראש עוד כשאתם שוהים בארץ. כמו כן, מנמל התעופה ניתן למצוא תחבורה ציבורית לאזורים אחרים ברומניה.

יוצאים לחופשת סקי רומניה?


יש אנשים שיוצאים לחופשת סקי רומניה, וכך נהנים מגלישת סקי איכותית מאד, כאשר ברומניה המחירים הם זולים במיוחד, בוודאי ביחס לאתרי סקי אחרים במערב אירופה. חשוב להבין שאם אתם יוצאים אל אתרי סקי רומניה, הרי שתוכלו למצוא חבילות נופש שיכללו את כל העלויות של החופשה כולל טיסות הלוך וחזור, תחבורה פנימית בתוך רומניה, כניסה לאתרי הסקי השונים, וגם לינה בבתי ההארחה בסמוך לאתרי הסקי.

באילו אתרים כדאי לבקר?


יש מספר אתרי סקי רומניה שאתם יכולים לבקר בהם, וליהנות מגלישת סקי. עיירת הסקי פויאנה ברשוב נחשבת לאתר הסקי הפופולרי ביותר בכל רומניה והיא נמצאת בסמוך להרי הקרפטים. עיירה נוספת הנמצאת בסמוך לקרפטים נקראת סיניה, וגם היא נחשבת פופולרית למדי. חשוב מאד לשים לב כי סביב אתרי סקי רומניה יש מצד אחד בתי מלון מערביים, ולצידם כפרי אירוח מסורתיים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה