יום חמישי, 27 ביוני 2013

טיסות זולות לליסבון

ליסבון, עיר הבירה והגדולה מבין עריה,המרכז הכלכלי החשוב של פורטוגל. יש בעיר מספר מוסדות של האיחוד האירופאי דבר שמביא עסקנים רבים לעיר מכל קצות אירופה.

הטיסות לליסבון מתקיימות לאורך כל השנה ואין כמעט מדינה באירופה ובעולם שאין לה קשרי תעופה עם פורטוגל.

פורטוגל היא מדינת ספורט, יש בה כמה קבוצות כדורגל מהראשונות בעולם. לקראת משחק של קבוצת כדורגל באחד ממפעלי הספורט החשובים באירופה ובעולם מציעות חברות התעופה לחובבי הספורט טיסות זולות לליסבון.

ישנם מטיילים שמגיעים בכל שנה ליעד אחר ומחפשים את הדרכים הזולות ביותר לעשות זאת. גם לפורטוגל ולליסבון מגיעים תיירים מכל העולם והם מחפשים טיסות זולות לליסבון. אפשר למצוא באתרי האינטרנט של חברות התעופה על הוזלות עונתיות ואפשר להוזיל את כרטיסי הטיסה בטיסות שכר, נחיתה מחוץ לליסבון ושימוש בתחבורה הציבורית כדי להגיע למרכזה ועוד.

דילים לחו"ל


רבים מבין המטיילים בעולם הם אנשים צעירים שלא תמיד יכולים מבחינה כלכלית לשאת בתשלומים הגבוהים עבור הטיסות והבילויים.

בכל אתרי האינטרנט של חברות התעופה ומשרדי הנסיעות אפשר למצוא פרסומים על דילים לחו"ל. בדילים יכולים להיות הנחות בתשלומים לכרטיסי הטיסה, בתי המלון והשכרת רכב ועוד.

יש דילים לחו"ל שכוללים כרטיסי כניסה בהנחה למוזיאונים ולמקומות בילוי, לאטרקציות ופארקי שעשועים. במדינות מסויימות מכיל הדיל גם הנחות בנסיעה בתחבורה הציבורית.

לעיתים יש דילים לחו"ל הכוללים כרטיס כניסה להופעת אמן מפורסם, משחק ספורטיבי המתקיים באותו זמן או לתערוכות שונות בתחומים שונים.

לפעמים הדילים בחו"ל זולים משמעותית והם מוזילים למשפחה עם ילדים את עלות הטיול בסכומים גדולים. לדוגמא אפשר למצוא דיל שילד שני בחדר ההורים לא מעלה את מחיר החדר, כרטיס כניסה למוזיאון אחד מקנה כניסה חופשית למוזיאון שני וכך הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה