יום שלישי, 9 ביולי 2013

טיולים באירופה הקרירה בקיץ הישראלי הלוהט

באירופה יעדים רבים שמתאימים למזג האוויר החם שיש בקיץ הישראלי. למשל, פורטוגל או נורבגיה. אמנם בפורטוגל גם חם, אבל יש חופים מדהימים ומהנים. לעומתה, נורבגיה קרה הרבה יותר.

טיסה ישירה לליסבון


אם אתם מחפשים נופש מדהים הקיץ טיסה ישירה לליסבון היא בדיוק מה שאתם רוצים. מדובר על העיר הפורטוגלית החשובה, בירת המדינה, אחת הערים היפות באירופה, אימפריה לשעבר. בפורטוגל מדברים פורטוגזית, כמובן, והיא המקור של השפה הברזילאית. מדובר באחת הערים היוקרתיות והיפות באירופה, עם אוכל וחופים מדהימים, וכמובן כיאה לבירה אירופאית חשובה – היא גם קלה להגעה. התחבורה בה ברמה גבוה מאד, והטיסות לליסבון נעימות ונוחות. אפשר להגיע אליה במגון חברות תעופה – כמו לופטהנזה, אייר פרנס, אייר בריסל, ועוד ועוד. אין טיסות מהארץ באופן ישיר ולכן יש צורך לעבור במקום נוסף; טיסה ישרה לליסבון היא לא משהו אפשרי מישראל, אבל בהחלט אפשר לטוס ממוקמות אחרים. ההגעה אליה אורכת כ-6 שעות. ככל שתקדימו הזמנת הטיסה והמלון כך יהיה זול יותר. אם התאריכים גמישים – אל תסעו באוגוסט, אלא ביולי או בספטמבר. את החום של הקיץ תבלו במקום אחר...

טיולים לנורבגיה


עוד מקום אפשר לטיול הוא נורבגיה. אם אתם מחפשים לעשות בנורבגיה טיול איכותי, אתם לגמרי מוכרחים לעשותו בקיץ, כי שם נעים וקריר... מדובר במדינה צפונית עם אקלים יבשתי קר. יש בה הרבה נופים וטבע פראי, כמו שלג, קרחונים, שייט באגמים קסומים והרב הירוק. מי שאוהב לטייל בטבע (או חובב וידאו וצילום) ימצא שם גן עדן של ממש. בנוסף, אפשר להגיע לשם שלא בטיסה ישירה – בזול יותר. כל חברות התעופה האירופאיות מגיעות לנורבגיה. שדה התעופה המרכזי רחוק 35 ק"מ מאוסלו. אפשר להגיע ממנו לכל מקום במדינה, ולהתחיל את הטיול הקריר שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה