יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מלכת שבא

לאחר שמצאתם את עצמכם במעגל עבודה בלתי נגמר, ניצוצות החופשה מרצדים אל מול עיניכם. הגיע השלב בו אתם מניחים את הנייר והעט ומחליטים לבחור באחד מאותם יעדים אהובים במדינת ישראל. מן הסתם, אילת תהיה הבחירה הראשונית, על מנת לקבץ את כל ההנאות יחדיו. מקומות בילוי באילת, אטרקציות ימיות והאירוח המדהים, תהינה סיבה מספקת דיה לבלות את החופשה האידיאלית באחד מאותם מלונות כשבראשם ,מלכת שבא.

 מלכת שבא אילת

אז הגעתם לידי החלטה כי בית המלון הנבחר הינו מלכת שבא. לשם שינוי, נטשתם את הרעיון לנסוע גם השנה לאחד ממדינות אירופה ואילת עלתה כמקור תיירות נבחר. מלון מלכת שבא, מאכלס בתוכו מגוון של סוגי חדרים מרווחים ומפוארים, הכול בהתאם לדרישתכם. בכל חדר תוכלו למצוא, בר משקאות קטן,כספת, טלוויזיה,ערכת קפה, כבלים, אמבטיה וכל השאר. מלכת שבא מביא לכם גם את חדרי הסוויטה, שם תוכלו ליהנות מחדרים המשלבים חדרי אמבטיה מרווחים משולבים בג'קוזי מפנק. כמו כן, רוב החדרים יציעו לכם נוף לים או לחילופין נוף לבריכת המלון.


מלכת שבא ואטרקציות המלון

מלון מלכת שבא באילת, יציע לכם מתקנים כגון, חדר כושר, ספא משודרג ועשיר,מרכז פעילות עסקית, פעילות מתאימה לילדים לרבות צוות בידור איכותי, שדרת חנויות יוקרתית וכד'. יתרונו של מלון מלכת שבא בא לידי ביטוי באמצעות קומה עסקית המתאימה לעסקנים מביניכם. קומה זו תספק לכם פינוקים מיוחדים, כגון חדר אוכל פרטי וחדרים קטנים ואינטימיים שיהיו מיועדים אך ורק עבורכם.


אילת והמקום

מאז ומתמיד אך בעיקר עכשיו, פותחת אילת את שעריה לתיירות עשירה ביותר, בארץ ובכל העולם. יכולת השילוב של ים רוגע, לצד אטרקציות ימיות, נוף מרהיב ואירוח מושלם, מזמינה אתכם לחוש את התחושה העילאית מקרוב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה