יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

ספא בנווה צדק

לכאורה, קיימת הסברה ,כי בחירת תיירות במרכז הארץ, מיועדת בין היתר, גם לצורך בילויים בתל אביב. הדבר נכון בחלקו ועדיין, תל אביב מציעה מגוון של פעילויות הבאות לידי ביטוי בבתי מלון מהטובים מאותם מלונות בארץ, בתי קפה, מסעדות ואפילו שירותי ספא איכותיים. כשמדבר על איכות מדברים על ספא בנווה צדק. עצם ההגעה למרכז הארץ, מהווה חוויה בזכות ביקור באותה נקודת ספא בנווה צדק.

קצת על ספא בנווה צדק
ספא בנווה צדק, נמצא בלב השכונה הקסומה והעתיקה. מרכז סוזן דלל, מכיל ספא בנווה צדק- ספא שיספק עבורכם את אותן נקודות עילאיות, הקשורות בפינוק וטיפולים מקצועיים בתחום הספא. ספא בנווה צדק תוכנן על טהרת העתיקות הקסומה של המקום. יכולתו של ספא בנווה צדק, להביא אליו תחושות ישנות של ריחות המקום, הם רק סיבה אחת לבקר במקום המופלא. ספא בנווה צדק מעניק טיפולים מוסמכים ומקצועיים בלבד, כמו כן, מעניק המקום יחס ושירות אישי, המתקבל מעובדי המקום המסורים שתפקידם לפנק ולהעניק לכם כמה רגעים של חסד ענוג.

ספא בנווה צדק ויתרונות הטיפול
בין מגוון הטיפולים , יציע לכם המקום מגוון של טיפולים כגון: טיפול ארומתרפי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה,עיסוי משולב, עיסוי לנשים הרות, תאילנדי, שיאצו ואפילו אבנים חמות. בין בחירת הטיפולים, תוכלו ליהנות גם מחבילות טיפוליות, אותן תצטרכו להזמין מבעוד מועד.

לשכוח משגרת היום
אם לשכוח משגרת היום, שהרי זו אחת הסיבות, מדוע חייב כל אדם, לבקר בספא ולבצע טיפולים מרגיעים, המשחררים את הגוף והנפש, נווה צדק והמראה הקסום, חוברים יחדיו לשירותי הספא ובזכות נקודות הנ"ל, מגלים מסוגלות של הגשמת חלום ענוג, לצד ניחוחות ישנים וקסומים, שמשרה המקום עליכם בסופו של יום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה