יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מרידיאן


מלון מרידיאן שייך לרשת פתאל והוא ברמה של 5כוכבים. מלון מרידיאן יעניק חופשה חלומית ויוקרתית באווירה מפנקת. לצורך העניין ,כשמדברים על מרידיאן אילת, מדברים על רשת מלונות יוקרתית הממוקמת בחופה הצפוני של אילת. הביקור באילת, מביא את הרצון ללון במקום שיספק חלק מהנאת הביקור. לצורך העניין, אם תבחרו חופשה בים המלח, לבטח תבדקו את מלון מרידיאן ים המלח או לאונרדו ים המלח כאופציה מתקבלת על הדעת.

מלון מרידיאן ויתרונות המקום
כשמדברים על יתרון וייחודיות, מדברים על כך כי, המלון מספק 245 סוויטות מרווחות, שרובן מאוכלסות בג'קוזי ומרפסת שמש. יש לציין כי מלון מרידיאן אינו מכיל חדרים רגילים, אלא רק סוויטות מרווחות. כל סוויטה פונה אל הים, בעוד אתם נהנים מנופים מרהיבים ועוצרי נשימה של החוף והעיר. לצורך העניין, סוויטת דה לקס, תותאם לשהייה של זוג עם שני ילדים ואפילו שלושה מבוגרים. סוויטת הרויאל, תכיל שני חדרי שינה וסלון והם יאפשרו הכלה של עד ארבעה מבוגרים בחדר. אם אתם זוג נפרד, סוויטת הנובל תתאים עבורכם.

מתקני ושירותי המלון
שירותי המלון יספקו עבורכם, מיטות זוגיות במידות גדולות. כמו כן, בכל חדר ימצא קומקום חשמלי, מיני בר, כספת וחדרי אמבטיה מרווחים. מיותר לציין, כי במרחק הליכה תוכלו לפקוד את חוף הים, שהרי המלון ממוקם בלב ליבה של אילת. במסגרת מתקני המלון, יספק לכם המלון חוף פרטי עם מזח שיאפשר לכם ירידה אל המים. כמו כן, מכיל המלון 2 בריכות שחייה מרהיבות, מועדון ילדים וצוות בידור איכותי.

מלון ואגדה חיה
בין שאר המתקנים, יחכה חדר כושר איכותי לחובבי הכושר ואת הערבים, יהיה ניתן לבלות בבידור ושירה, לצד אנינות טעם של מסעדות המגישות ארוחות בוקר וערב איכותיות. בסיכומו של דבר, כשאטרקציה פוגשת מלון, זה בהחלט מרידיאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה