יום רביעי, 24 באפריל 2013

דיל לפריז או טיסות זולות לבודפשט

דיל לפריז היא הזדמנות נהדרת לבקר באחת הערים היפות של אירופה. האופרה של פריז והמוזיאונים, רחובות עמוסים בבתי קפה, קונדיטוריות וחנויות בגדים שלא תמצאו כמותם באף מקום אחר, הופכים את חבילות הנופש לפריז למשהו שחובה לנצל. תוכלו להסתובב ברחובות העיר ולטעום מטעמיה הייחודיים, תוכלו לחזות מקרוב במגדל אייפל שאין שני לו וגם לבקר במוזיאון האומנות הגדול ביותר בעולם, הלובר.

כיצד מוצאים דיל לפריז


על מנת לאתר דיל לפריז במחיר המשתלם ביותר, מומלץ לבקר באתרים של חברות התעופה הישראליות ולהתעדכן לגבי מבצעי הדקה ה-90. דילים לפריז קיימים בכל עונות השנה, בחגים, בסופי שבוע וגם באמצע השבוע, וזה מאפשר להתאים את הדיל לפי הזמן שהכי נוח עבורכם לצאת לחופשה. דילים אלה כוללים בדרך כלל מלון מפנק וטיסות זולות. מחירים זולים עוד יותר תוכלו למצוא אם תחפשו טיסות לבודפשט.

טיסות זולות לבודפשט במהלך הקיץ


טיסות זולות לבודפשט, בירתה של הונגריה יאפשרו לכם לבקר ביעד אירופאי ייחודי בעלת מונומנטים מרהיבים, גשרים וגבהות שמסביב לעיר אשר מציעות נופים פנוראמיים עוצרי נשימה על העיר כולה. בזיליקת אישטוון הקדוש, מצודת הדייגים ומבנה מרהיב של בית הכנסת הגדול שבעיר, יהפכו את הביקור בעיר למרתק במיוחד. הפסלים המפורסמים של הרחוב נג'ימצו, גשר השלשלאות המפורסם, וכיכר אדם קלארק יחד עם בניין הפרלמנט ההונגרי המרהיב, יהפכו את הביקור בעיר למעניין לכל תייר.

טיסות וחבילות לבודפשט דווקא בתקופת החורף


בתקופת החורף, כאשר העיר מתמלאת בשווקי חג המולד ומארובות הבתים יוצא עשן סמיך, זה הזמן לבקר בעיר ולטעום מהגולש החמים שהנו המאכל הלאומי של הונגריה. תוכלו גם לבקר באחד מבנייני האופרה המרהיבים באירופה שנמצא גם הוא בבודפשט. בזכות גלריות לאומנות, מוזיאונים ומועדוני מוזיקה שבהם מקיימות הופעות חיות, יש בעיר הזו גם חיי תרבות מרתקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה