יום חמישי, 25 באפריל 2013

טיול מאורגן לסרי לנקה

סרי לנקה הוא האי הגדול שבדרום הודו שבעבר כונה ציילון. האי ידוע במטעי התה שבו ובשנים האחרונות ישנה תנועה גדולה של תיירים המגיעים למדינה מיוחדת זו שפתחה את שעריה בפני מבקרים מכל העולם. ישראלים רבים גילו את האי הגדול ואת הנופים המדהימים ואת הטבע הבלתי נשכח המצוי במקום זה. טיול מאורגן לסרי לנקה מומלץ לעשות בין ספטמבר לאפריל או בין מאי ליוני.

סרי לנקה – ארץ פראית ומיוחדת


סרי לנקה (האי הקדוש) היתה נתונה לכיבושים רבים שהשאירו בה חותם תרבותי רב. בעזרת טיול מאורגן לסרי לנקה תוכלו לראות באי אתרים ארכאולוגים חשובים כמו העיר אנוראקאפורה והמקדש הגדול של סיגירייה שנחשבים לשניים מהאתרים הארכאולוגים החשובים במזרח הרחוק. בסרי לנקה נופים עוצרי נשימה, יערות עד עם צמחייה טרופית מגוונת ומרהיבה, מפלי מים עצומים וחופי ים זהובים עם לגונות ושוניות אלמוגים מהיפים בעולם.

טיול מאורגן לקובה


קובה היא האי הגדול השוכן לא רחוק מחופיה הדרומיים של ארצות הברית והיא ידועה בשלטונה הקומוניסטי שאיים על ארצות הברית באמצעות רוסיה הסובייטית בתקופת המלחמה הקרה. כיום קובה היא ארץ ענייה שכלכלתה מרוסקת, אבל נופיה המיוחדים, המוסיקה המיוחדת שלה ותושביה הססגוניים מזמינים אתכם לבקר בה. טיול מאורגן בקובה מתחיל בהוונה שהיא בירת המדינה והמשכו בחיי התרבות התוססים שלה ובסיגרים המפורסמים ביותר בעולם.

מתי יוצאים לקובה


מזג האוויר בקובה יפה ברוב עונות השנה. האקלים בקובה משלב מזג אוויר חמים עם משקעים רבים כמו רבות מהמדינות השכנות לה באיזור זה של העולם. טיול מאורגן לקובה מצריך הוצאת ויזה והוא כולל את הטיסות לקובה וחזרה, אוטובוס תיירים ממוזג, מלונות לאורך הדרך כולל שלוש ארוחות ביום, מדריך בשפה העברית ולינה בבתי מלון מדרגה ראשונה, ובעיירות הקטנות הטוב במלונות שבאיזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה