יום רביעי, 24 באפריל 2013

טיסה לליסבון וטיסות זולות לורונה

טיסה לליסבון תאפשר לכם לבקר בעיר בירה של פורטוגל ובאחד היעדים הפחות פופולאריים בקרב התיירים הישראלים. מזג האוויר הים תיכוני השורר בעיר, יבטיח לכם כי לא משנה באיזו עונה של השנה תבקרו בה, תוכלו ליהנות ממזג אוויר נוח לטיול רגלי ולביקור באתרים המעניינים. יש בעיר שילוב בין ישן וחדש, היא מציעה שלל מוזיאונים מעניינים וחוויות תרבות מרתקות, תחבורה עירונית מיוחדת ועוד.

טיסה לליסבון תאפשר לכם לבקר באתרי תיירות מעניינים מאוד


מוזיאון הכרכרות, טירת סן ז'ורז'ה העתיקה והעיר התחתונה שנקראת באישה ומועמדת להפוך לאתר מורשת עולם, קתדראלה סנטה מריה מאיור דה לה ליז'בואה, הם אתרים נוספים שהופכים את ליסבון למקום שחייבים לבקר בו. טיסה לליסבון תיקח אתכם גם לאתרים שבעבר שימשו את האימפריה הפורטוגזית שהייתה בשיאה במהלך המאה ב-16 וה-17. יש בעיר הזאת מספר רב של סגנונות בניה מכיוון שהיא נבנתה מספר פעמים מחדש וגם שפע של מוזיאונים וביניהם האקוואריום של ליסבון שהנו הגדול ביותר באירופה. ורונה היא עיר אירופאית עתיקה שגם בה תוכלו לחזות באדריכלות מעניינת וגם לבקר בבית של יוליה מהטרגדיה המפורסמת ביותר בכל הזמנים "רומיו ויוליה".

ורונה - העיר העתיקה של צפון איטליה


ורונה היא ללא ספק אחת הערים העתיקות היפות בעולם. טיסות זולות לורנה מאפשרות לבקר בה בכל חודשי השנה על מנת לראות את המרפסת המפורסמת שממנה התגלתה יוליה בפני רומיו. בנוסף, תוכלו לראות בעיר הזו ארמונות מפוארים מתקופת הרנסנס ומגוון אתרים מהתקופה הרומית.

טיסות זולות לורונה וגם חבילות נופש


מכיוון שחברות התעופה מציעות היום טיסות זולות לורונה ומכיוון שניתן גם למצוא חבילות נופש שכוללות לינה במלון, גם העיר הצפון איטלקית המרשימה הזו הופכת לנגישה לתייר הישראלי. דבר נוסף שמושך תיירים ישראלים לעיר הזו, הם אתריה של הקהילה היהודית העתיקה של ורונה וביניהם בתי כנסת מהמאה ה-17.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה